The 7 Seas

Havet. För en del skrämande och stort. För andra kallt och vått. För mig hemma. Jag har alltid haft en speciell relation till havet. Levt vid det. Fascinerats av det. Dragits till det. Önskan om att korsa de sju världshaven ligger högt upp på min "Bucket´s list" över saker jag vill göra innan jag dör.

Nu är det återigen dags att packa kappsäcken, bege sig ut på de 7 blå och följa med ett fartyg på dess resa från hamn till hamn. Denna gång bär det av till Medelhavet för påmönstring av MT Bro Promotion.  Häng med!

The Blue Pearl

 


Dagens lärdom: Starbucks coffee ligger innanför check-in på Arlandas utrikesterminal

 

 

Over and out

 

 


Kommentarer
Postat av: calle

kommer ihåg att du hade en annan "bucket list" när du skulle klättra i träd när vi gick i ettan. Var nån bok med typ 100 saker att göra innan man dör eller nått. Tyckte jag var charmigt. hoppas allt är gott! E du i göteborg den 1:a maj får du komma på fest

2010-04-09 @ 00:27:10
Postat av: Michaela

Haha, att jag kom upp i det där trädet med klackskorna. Eller föll jag inte ner sen? :P

2010-04-09 @ 18:53:45
Postat av: Lindibee

Åh Starbucks!! Me like!! Å riktigt kul att du kom iväg!! ha det skoj hemma! ;-)

2010-04-10 @ 16:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0