Svearike i sikte!

Lystring, lystring på fartygets vänstersida spotas nu Sverige. Vi är så nära att det nästan går att ta på det. Landet som under 4 månaders tid funnits där långt bak i huvudet och försiktigt ropat efter mig. Som det kallar efter alla sina sina försvunna själar.
Det har varit tuffa dagar sedan vi lämnade Rotterdam. Jag och den andre styrmannen går 6/6 på bryggan och det har varit traffik så det kan räcka och bli över(!). Nu passerar vi Great Belt på vår väg till Gdynia Shipyard. Där ska vi ligga på varv tills jag mönstar av. Bro Promotion dockar in för sista gången. När hon seglar ut igen, på sitt nymålade ljusblå skrov, är namnet Maersk Carla.


Kommentarer
Postat av: Ann

Mikkan!! Va ute o snurra runt också hittade jag dig här ute på de sju haven!! Sjukt va spännande!!! You kick butt captain ;)

2010-08-14 @ 13:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0