Caribbean Sea

Nu har jag än en gång lämnat the city, städernas stad, bakom mig med en liten tomhetskänsla i bröstet. Det blev ingen shopping denna gång, men jag hoppas på ett snart återseende. Kursen just nu styr mot Karibien. Venezuela närmare bestämt. Där ska vi lasta metanol så den närmsta veckan är det tankrengöring på schemat och vi går då 6/6 (jobbar 6h, ledig 6h).

Hur har ni det där hemma? Skriv gärna en rad och berätta vad det är som händer hos er?

O'hoy!

ps. den första juli började jag mitt projekt Less fruit for Micha. Vilket går ut på att jag under en vecka inte får äta någon frukt (!) för att sedan i fortsättningen begränsa intaget till 2-3 frukter om dagen (mitt intag har nästa varit sjukligt stort den senaste tiden). Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!

Bra att du försöker hålla nere fruktoset också och inte bara sockret! Men jag antar att du behöver någon form att sött för att överleva. Kram Mamp

2010-07-05 @ 18:07:29
URL: http://thesevenseas
Postat av: Anna

Jag känner att mitt liv helt plötsligt känns väldigt ointressant och icke spännande närjag läser om dina äventyr! Men du, jag har kanske en sak att berätta:) Berättar när jag vet!



Kram

2010-07-06 @ 12:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0