Puerto La Cruz

Vi ligger och lastar metanol i Puerto José, Venezuela. Det är varmt och kvavt. Åskmolenen kommer vid samma tidpunkt varje dag, runt kl 1400, så jag passar på att utöka brännan i någon timme efter lunchen. Gårdagens landgång ligger som en liten ljuspunkt i tankarna. Äntligen fick jag komma av båten en sväng. Det var 2 månader sedan sist...

Puerto La Cruz- Sydamerikas Venedig


Blickar ut över gräddhyllan


Utanför Plaza Mayor Mall


Jag har länge varit på jakt efter en snygg guldklocka att matcha till mina gyllene outfits. Nu har jag funnit min pärla! Slog till direkt på ögonblicksmomanget. Den kostade mig endast 260 bolivares/kr. En fjärt i Hugo-rymden. Eller vad säger ni?

 

En fundering: Hur kan världens rikaste land vara så fattigt?


Kommentarer
Postat av: emma

såg mysigt ut!

jag ser framemot en vinkväll när du landar i öviktown! kram

2010-07-16 @ 09:06:41
Postat av: lindibee

Alltid kul å få en uppdatering! Synd du inte kom iland i NYC, fast va lite glad, för det va j*#"*igt varmt! (but I know u'r not!) Jag e hemma å saknar US å ser INTE fram emot å börja jobba på måndag redan!! usch jaja inte mkt å göra åt :( miss u always! xoxo

2010-07-16 @ 13:26:55
Postat av: Stina

Längtar efter dej bästaste!

Hoppas att vi kan ses snart! Har en massa jag vill prata med dej om! =)



PUSS!!

2010-07-22 @ 12:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0