Piraternas näste

Deardevil- en sådan som uppsöker fara bara för att sedan skratta den i ansiktet (som Simba i Lejonkungen). Vi är kanske alla små Deardevils för många runt om i världen tycks söka den där härliga känslan av oövervinnlighet -den känslan som i folkmun kallas kicken. Att kasta sig ut från ett stup, en bro och falla fritt ned med vetskapen om att en skör tråd är det enda som skiljer ljus från mörker. Det sägs ge ett uppvaknande, en kick. I will kick you ass. Sluta genast dumma er. Kom hit vettja, här blir vi påtvugna möjligheten till sådana känslor. Det verkar inte bättre än att vi, om några dagar, beger oss mot Persiska viken. Huga!

Fundering: Det finns skottsäkra västar ombord, hjälmar och skyddsglasögon. Åttahundra meter taggtråd. Vi ska ut i piraternas krig. Får vi risktillägg på lönen tro?




Kommentarer
Postat av: Anix

MIX! Nu gör du oss oroliga!:( Är resan konfirmerad? Lova å vara försiktig!

2010-06-14 @ 20:57:45
Postat av: Stina

haha ja det hoppas jag verkligen att ni får! och om något händer vet du att det tillägget ska in på mitt konto va?:P



låter annars som att allt är bra tjejen!

här är det bra med, var jättekul att se alla studenter och hampus var skitfin=)



längtar tills vi ses my love!

PUSS

2010-06-14 @ 22:03:21
Postat av: Thess

MEN MICKAN!!!!

Simma lugnt!! Love

2010-06-14 @ 23:39:46
Postat av: Anna

Ojoj, låter farligt. Har ni tagit er därifrån än? Jag ägnar dagarna åt att sola bort ränder, så nu har jag bränt mig på mina före detta ränder, ajaj..

2010-06-17 @ 21:51:50
Postat av: Anton Ö

Förut var det dubbel lön med vårat avtal under den tid man befann sig i adenviken, vet inte om det gäller fortfarande. Får väl hoppas. Snart går vi kanske också där igen.

2010-06-20 @ 18:32:05
Postat av: Thess

väntar spänt på uppdatering ;)

2010-06-20 @ 19:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0